Професійні спільноти вчителів
Науково-методичне питання закладу: «Від учителя, який працює творчо, до конкурентоздатного випускника через впровадження інноваційних методів навчання. Виховання учня як громадянина України, національно свідомої, життєво і соціально компетентної особистості, здатної до підприємливості й ініціативності, самовдосконалення та самореалізації у суспільстві в умовах Нової української школи» |
||
Науково-методичне питання професійної спільноти вчителів природничо-математичного циклу: Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів шляхом впровадження сучасних освітніх цифрових технологій |
||
Прізвище, ім'я по батькові |
Методичне питання |
|
Бас В.І. |
Формування цифрової компетентності вчителя біології та розвиток його професіоналізму з метою підвищення якості освіти |
|
Формування цифрової компетентності вчителя географії та розвиток його професіоналізму з метою підвищення якості освіти |
||
Дядик А.П. |
Інноваційні практики в діяльності заступника директора з навчальновиховної роботи в НУШ |
|
Формування позитивної мотивації на уроках засобами інноваційних форм і методів навчання |
||
Толкач Л.М. |
|
|
Розвиток критичного мислення на уроках математики |
||
Педан Н.В. |
Використанння онлайнресурсів як один з шляхів підвищення ефективності уроків математики |
|
Сердитий Ю.А. |
Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики шляхом впровадження освітніх навчалних технологій |
|
Короп Л.В. |
Формування в учнів взаємозв'язку між особистою свободою, правами людини та її патріотичною відповідальність, розвиток кращих рис української ментальності. |
|
Щекочіхіна В.В. |
Соціалізація та адаптація дітей для виховання творчо розвиненої особистості на основі формування ціннісних орієнтирів та ключових компетентностей |
|
Розвиток креативного потенціалу учнів, як засіб формування компетентної та творчої особистості |
||
Ляшко С.І. |
Формування компетентної, успішної, творчої, конкурентноздібної особистості, яка спроможна до самореалізації |
|
Формування самоосвітньої компетенції учнів на уроках хімії шляхом використання інноваційних форм та методів навчання |
||
Атамась О.Г. |
Психолого - педагогічний супровід особистості на етапі соціалізації |
|
Пахаренко Я.С. | Розвиток інклюзивної освіти в умовах загальноосвітньої школи шляхом впровадження інноваційних технологій | |
Науково-методичне питання професійної спільноти вчителів початкових класів: «Впровадження інноваційних методів і форм роботи з метою удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і здобувача освіти в системі особистісно орієнтованого навчання» |
||
Прізвище, ім'я по батькові |
Методичне питання |
|
Шквар О.М. |
Розвиток компетентної особистості в умовах НУШ шляхом поєднання традиційних та інноваційних технологій. |
|
Сердита О.М. |
Нові форми та педагогічні прийоми роботи в НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання |
|
Магльована С.В. |
Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів НУШ |
|
Чепурна Л.О. |
Розвиток креативного мислення в учнів початкових класів НУШ |
|
Канюка Ю.М. |
Формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження власного здоров'я, удосконаленням фізичного розвитку та фізичної підготовки шляхом поєднання традиційних та інноваційних технологій. |
|
Огурцова Н.О. |
Формування професійних компетенцій через активну художню діяльність і творче самовираження у сфері мистецтва |
|
Науково-методичне питання професійної спільноти вчителів суспільно-уманітарного циклу: "Формування комунікативної, творчої та соціально компетентної особистості шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу в умовах розбудови Нової української школи" |
||
Прізвище, ім'я по батькові |
Методичне питання |
|
Посипайко Л.М. |
Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності особистості шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання на уроках української мови та літератури в умовах розбунови Нової української школи |
|
Кужим К.М. |
Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу | |
Шляхи формування комунікативної компетентності учнів у процесі вивчення української мови та літератури |
||
Зінченко О.В. |
Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури |
|
Сайфудінова Г.П. |
Формування компетентного читача, творчої особистості засобами візуалізації на уроках зарубіжної літератури в 5 і 6 класах НУШ. |
|
Дьомічев Р.О. |
Формування і розвиток соціально-комунікативної компетентості учнів шляхом впровадження диференційованого навчання |
|
Грам Ю.В. |
Компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу на підставі концепції НУШ |
|
Кужим С.П. |
Фомування соціальних і комунікативних компетентностей на уроках історії |