Учням
Як безпечно повідомити про булінг (рекомендації МОН)
Підтримка ветеранів, учасників бойових дій, захисників україни та членів їх сімей. Платформа ветерана „Черкаській вимір“
Інформаційні матеріали до Дня Української Державності – 2023
Інфографіка "Тисячолітній спадок української державності"
ДОВІДНИК З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Як працювати в google classroom з комп'ютера
Як працювати в google classroom зі смартфона
Поради з самовиховання
1. Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обов’язково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне – це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
4. Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
5. Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –"ні”.
6. Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі "не заривайся”, бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, "Я мушу”.
7. Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?
8. Твій організм здатий до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
9. Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих. Користуйся нотатками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.
Як надовго запам’ятати
навчальний матеріал?
· Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго
пам’ятає;
· Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
· Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
· Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується.
· Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
· Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: пам’ять любить різноманітність.
· Уява покращує пам’ять
· Або як запам’ятати найбільше
· Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)
· Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
· Легко пригадується тільки те, що уявив.
· Не думай словами – думай образами.
· Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.